Komunikat Techniczny

Moje Kochane z góry was przepraszam za chwilowy, wizualno - estetyczny bałagan na blogu. Ale dzięki Patrycji z Kierunkowy48, władza nad Blogiem wraca w moje ręce. Znów mogę zmieniać tło, czcionki i kolory co od dłuższego czasu było zablokowane, coś popsułam - nie wiem jak i gdzie. Ale Patrycja mi pomogła, przywróciła klasyczny szablon i przywróciła moją moc działania :). Ja się na tym nie znam, pytałam, szukałam Ona jedyna się nade mną zlitowała. Co prawda czeka mnie trochę pracy, bo pewne rzeczy z poprzedniej wersji wizualnej mi się podobały a pewne nie ... 
Tak więc moje drogie proszę o odrobinę cierpliwości i wyrozumiałości. Wprowadzenie zmian trwa ...
Awaria Techniczna jest usuwana. 

I jak wam się teraz podoba ??? bez tego ciemnego tła moim zdaniem lepiej tak przejrzyściej się zrobiło :) 
Strasznie się cieszę, że władza nad estetyczno, kolorystyczno - wizualną stroną bloga znów wróciła w moje ręce ... 
Pati strasznie, ogromnie Ci dziękuje. Od dawna szukałam pomocy, pytałam ale nikt nie wiedział i nie był w stanie mi pomóc ... Nie wiem jak ja Ci się odwdzięczę ... 
Jedne problemy znikają ... inne się pojawiają. Wywaliłam Link coś tam bo odniosłam wrażenie, że zaśmieca całość, dodatkowo szwankował nie dało się go dostosować do moich kolorów coś się srało przy zmianie - więc wywaliłam. A i nie wiem czemu a nie działa mi strona Operacja Stylówa ... No nie wiem czemu. Będę walczyć z tym niuansem technicznym.
Teraz pozostało już tylko znaleźć jakieś fajoskie tło i dopracować nagłówek. Niby nic a jednak tak wiele !!!

Komentarze