Dzień pełen wrażeń

Dzisiejszy dzień upłynął pod hasłem "wrażenia, nie do opowiedzenia".
Wrażeniem/mi było długo wyczekiwane moje pierwsze blogerskie spotkanie. i było fantastycznie !!!
Aisia i Wiktoria, które były organizatorkami stanęły na wysokości zadania, spotkanie było na 6 z dużym plusem !!! Mam nadzieję, że niebawem będę posiadała zdjęcia z tego spotkania i same naocznie zobaczycie jak było fajnie i jaka miła atmosfera panowała.
Tak oto prezentował się Harmonogram spotkania:


HARMONOGRAM SPOTKANIA BLOGERSKIEGO
22.09.2013r

12.00  
  • Rozpoczęcie spotkania w sali konferencyjnej Hostelu 36 ul. Bokserska 36 Warszawa
  • Rozgoszczenie się , odebranie plakietek z imionami, kawka, herbatka J
13.00
  • Pokaz makijażu Trendy Jesień z marką Pierre Ren który poprowadzą ambasadorki firmy
14.00
  • Przerwa na kawę , herbatę i słodki poczęstunek
14.30
  • Pokaz makijażu koronkowego oraz biżuteryjnego wykonany przez wizażystki Europejskiej Szkoły Stylizacji SELECT
17.30-18.00
  • Rozdanie podarunków od sponsorów oraz koniec spotkania
Sponsorami imprezy byli: 
A uczestniczyły poza wyżej wymienionymi Asią i Wiktorią między innymi:

P.S więcej wrażeń słownych :) opisu wydarzeń jak dorwę zdjęcia. Bo napewno chce wam pokazać makijaże wykonane przez Anię i Agę z Select - Europejskiej Szkoły Stylizacji. Ania wykonała przepiękny makijaż koronkowy a Aga bajeczny, kolorowy biżuteryjny. 
P.S II Trwają wytężone prace nad tzw odrobiną prywaty pt. " 50 faktów o mnie". Poszperałam troszkę w sieci, poczytałam i już wiem mniej więcej jak to ma wyglądać - nie wiem jeszcze czy na pewno to będzie 50 faktów, gdyż nie chce pisać na siłę lać tzw wody a żeby na upartego nasmarować ową, rzeczoną 50 :)
P.S III A oto prezenty jakie otrzymałam na spotkaniu. Pięknie dziękuje - Paese Wiosenna mgła pudrowa od pierwszego wejrzenia skradł moje serce. Zresztą wszystkie podarki są cudne.







Komentarze