Mój profil kosmetyczny

Praca nad 50 faktami trwa ...
A żeby dać wam szansę poznania mnie, 
dowiedzenia się czegoś o mnie przygotowałam szybki post pt.: 

"Mój profil kosmetyczny"




Jaki masz typ skóry twarzy i ciała ???
Twarz:
  • Cera mieszana - tłusta
  • skłonność do pojawiania się niespodzianek
  • rozszerzone pory
  • brzydkie wągry na nosie
  • strefa T
  • kolorytu szarawego
  • karnacja Lato :)
Ciało:
  • Normalna w kierunku przesuszającej się: łokcie, kolana, przestrzenie między-palcowe

Jaki typ włosów posiadasz ???
  • pół długie, raczej proste
  • z tendencją do puszenia się
  • cienkie, cieniuśkie i delikatne
  • z tendencją do przetłuszczania
  • przesuszone
  • skatowane wieloma zabiegami, kiedyś blond, później czarne a teraz mix a właściwie ombre odwrote (jasne na górze, ciemne na dole), efekt powolnego i długotrwałego procesu pozbywania się czerni
Jakie zapachy preferujesz ???
  • Od dłuższego czasu, nie rozstaję się z CK IN2YOU !!! kocham, uwielbiam "... otwiera się wybuchem różowego grejpfruta, po czym przechodzi w apetyczną miodową orchideę. Cytrusowy aromat nut głowy zostaje przełamany słodyczą białego kaktusa. Zapach rozświetla na wskroś neonowa ambra... "A tak poza tym słodkie, kwiatowe, świeże, kobiece

Jakie kosmetyki są Twoimi ulubionymi, 
po które najczęściej sięgasz ???
  • Krem nawilżający, ostatnio :Ivostin i testuje serum Bioliq
  • swego czasu Eveline Seria Hialuronowa, na dzień nawilżający na noc matujący
  • makijaż jeśli zmywam płynem micelarnym, to wybieram zazwyczaj te do wrażliwej skóry
  • choć ostatnio wybieram żele marki Tołpa: micelarny żel i żel z pompką. Moje The Best'ciaki
  • matowe pomadki, błyszczyki w kolorze nude i bardzo delikatnego rózu
  • tusz do rzęs: te z klasyczną szczotką a jeśli już silikonowa to raczej mała, z dużą ilością krótki włosków jak np. MF Clump
  • Cieni używam raczej sporadycznie, częściej rozświetlam kącik oka i biała kredka na lini wodnej oka
  • Róże do policzków  ale te mniej różowe, te ciemniejsze, bardziej stonowane
  • podkład, te kryjące, bo nawilżające raczej się nie sprawdzają, ostatnio nie ruszam się nigdzie bez Wake Up Rimmla 
  • Lakiery do paznokci, wszelkie kolory i struktury
  • Często zmieniam i testuje: żele do ciała, szampony, odzywki i balsamy (choć jest jeden, któremu jestem wierna od lat!!! Nivea mleczko to granatowe)
  • Peelinguje ciało i buzie, przynajmniej raz w tygdoniu
  • kocham maseczki do twarzy, mam ich tuziny
nie lubię ???
  • zmarszczek !!! toteż stosuję kremy, maski anty zmarchowe
  • cellulitu i rozstępów !!! toteż stosuję preparaty anty, żeby zapobiegać  
  • Owłosienia: tego zbędnego !!! - walczę z nim przy pomocy urządzenia ME My Elos i jestem zadowolona z efektów
Moja podstawowa pielęgnacja ???
  • Demakijaż: żele Tołpy, płyny micelarne
  • Oczyszczanie twarzy: Mikrodermabrazja  szafirowy peeling przeciwzmarszczkowy dla cery normalnej i mieszanej i maseczki
  • Makijaż: podkład kryjący, tusz do rzęs czarny, coś w rodzaju 3w1(a jeśli nie to dwa różne dla osiągnięcia pożądanego efektu), eyelinery raczej nie często gdyż nie mam wprawy, cienie od wielkiego święta - rozświetlenie kącika i kredka na linię wodną, róż, delikatne pomadki, błyszczyki ewentualnie pomadki ochronne (których mam tone!!! albo i ze dwie :)) 
  • Ciało: żele, peelingi, balsamy 
Dodatkowe informacje ...
  • Oczy szaro - niebieskie ( w lewym oku kropka brązowa)
  • Rzęsy takie w sam raz nie za długie nie za krótkie, dość gęste
  • Brwi to moja zmora, nie ufam paniom kosmetyczkom, bo do tej pory nie trafiłam do takiej która zrobiła by to idealnie, więc walczę z nimi sama, przy pomocy szablonów, kredek, cieni, henny ... Nie jest źle ale mogło by być lepiej 
  • Paznokcie: po kuracji Ewelajnowej z odżywką diamentową, są twarde, nie łamią się, nie rozdwajają. Dość szybko rosną 

Komentarze