Ulubieńcy Sierpnia

Ulubieńcy Sierpnia
ulubieńcy wakacji
kosmetyki, których używałam stale i niezmienne przez okres wakacji, 
okazuję się, że nie wiele się zmieniło w mojej toaletko - kosmetyczce 
w sierpni w porównaniu z lipcem.

1. stale (ten kosmetyk już zasłużył na miano mojego kosmetyku wszech czasów) i niezmiennie - Tołpa żel micelarny
2. podkład - Rimmel Wake Up 103 true ivory
3. korektor - Rimmel Wake Up 030 classic beige
4. tusz - Max Factor Clump Defy i Maybelline Colossal
5. brwi - podkreślam cieniem do powiek :) Bourjois 74 brun i
kredką Maybelline expression 03 brown
6. policzki - Rimmel Match Perfection Blush 003 medium
7. pędzle - do brwi, do różu i do cieni - EcoTools
8.do rozświetlania kącika oka cień z paletki Maybelline Big Eyes 03
9. zapach - CK In2You
10. włosy - Green Pharmacy - jedwab w płynie

I tak oto prezentuje się moja 10 kosmetyków tych najbardziej podstawowych, których używałam codziennie. Nie wymieniam kremów - ponieważ mam ich dużo i szczerze mówiąc codziennie bez mała stosuję inny. Choć warto wspomnieć, że przez miesiące wakacyjne używałam kremu Iwostin Sensitia nawilżający o lekkiej konsystencji

Komentarze