Pielęgnacja dłoni cz I

Przygotowanie do zimy - podstawowa pielęgnacja !!!
Pielęgnacja dłoni jest równie istotna jak pielęgnacja twarzy. Dłonie i twarz to nasza wizytówka. Pielęgnacji twarzy poświęcamy dużo czasu (choć często zapominamy o szyi i często zdarza nam się widzieć zadbana twarz zainstalowaną na pomarszczonej szyi) - inwestujemy w kosmetyki i tworzymy własne rytuały pielęgnacyjne. A biedne dłonie są niedoceniane i "nie dodbane". Tak samo jak twarz a może nawet bardziej (ponieważ większość z nas nie zabezpiecza ich w żaden sposób. Na twarz nakładamy krem, bazę czy podkład co stanowi swego rodzaju warstwę ochronną) narażone są na czynniki środowiska zewnętrznego, kurz, brud, bakterie, zmienność temperatur, klimatu, praca, zmywanie, sprzątanie, detergenty. Tak samo jak twarz się starzeją i potrzebują odpowiedniej pielęgnacji. Z racji tego iż nie ubłagalnie, wielkimi krokami zbliża się zima, mróz, śnieg, rękawiczki i klimatyzowane pomieszczenia co niestety mega negatywnie wpływa na stan mojej skóry, zwłaszcza między palcami moja skóra swą strukturą i wysuszeniem przypomina skórę żółwia lub słonia. Jest sucha, a nawet wysuszona, czerwona, łuszczy się, jest generalizując brzydka. Wstyd i hańba !!!
Tak więc za wczasu postanowiłam zainwestować w odpowiednią pielęgnację - krem do rąk i peeling. Dużym łukiem omijam produkty Neutrogeny ponieważ nie lubię filmu jaki te kremy zostawiają na dłoniach, czuje się tak jak by były brudne i koniecznie muszę je umyć. W zeszłym roku w okresie zimy w promocji udało mi się zakupić krem Avene Cold Cream - marka apteczna z wodą termalną ze źródeł Avene - krem w konsystencji przypominał Neutrogenę, też miał gęstą wazelinową konsystencję, kremową w kolorze biało perłowym. Promocja była zacna i zakupiłam go za 9,99 zamiast 30 czy coś w tym rodzaju. Za 10 zł warto było się skusić i wypróbować i nawet jeśli okazał by się bublem, nie szkoda było by go wyrzucić lub komuś oddać. Okazał się Hitem - był lepszą wersją Neutrogeny + nie pozostawiał filmu na dłoniach, ładnie nawilżał, ładnie się wchłaniał - pozostawiając dłonie gładkimi, delikatnymi i takimi hmm mięciutkimi, o delikatnym zapachu.
Z miłości i sentymentu do polskich marek, tym razem postanowiłam zainwestować w krem i peeling Eveline. O kremach Eveline słyszałam wiele dobrego, wiele pochlebnych opinii i w sezonie zimowym były jednymi z najczęściej kupowanych kremów (z racji pracy w Super Pharm jako kasjer prowadziłam swoje osobiste statystyki na podstawie obserwacji zakupów dokonywanych przez klientki - dominował krem młode dłonie). Powęszyłam, poszperałam na półkach z kremami i wybrałam:
  • Krem do rąk - Hand & Nail Therapy Professional, Młode Dłonie - krem przeiwzmarszczkowy 8w1
  • Peeling do rąk - Hand & Nail Therapy Professional, Młode Dłonie - nawilżający peeling do rąk z ekstraktem z wanilii
Młode Dłonie: przeciwzmarszczkowy krem do rąk 8w1:
Innowacyjna szwajcarska formuła, bogata w zaawansowane składniki aktywne o silnym działaniu przeciwstarzeniowym, przywraca skórze gęstość, intensywnie odbudowuje i regeneruje delikatną skórę dłoni. Stymuluje procesy nawilżenia, wygładza i odżywia.
 
Kompleksowa działanie 8 w 1:
1. Przywraca gęstość skórze.
2. Wygładza zmarszczki i bruzdy.
3. Przyspiesza naturalną odnowę naskórka.
4. Rozjaśnia przebarwienia i plamy.
5. Głęboko i długotrwale nawilża.
6. Poprawia jędrność  i sprężystość.
7. Odżywia i wzmacnia paznokcie.
8. Koi i łagodzi podrażnienia.
 
Zaawansowana technologia przeciwstarzeniowa 
LIFT & HYALURON™ przywraca gęstość skórze.
 
Matrixyl 3000™– peptyd najnowszej generacji o silnym przeciwzmarszczkowym działaniu, przywraca optymalną gęstość skórze. Wyjątkowe połączenie biokwasu hialuronowego i UREA w jednej formule bioHyaluron Plus Complex™ intensywnie nawilża i wygładza skórę dłoni. Oliwa z oliwek głęboko nawilża i uelastycznia. Ekstrakt z lukrecji rozjaśnia przebarwienia i wyrównuje koloryt skóry. Kompleks witamin A, E, F odżywia i wzmacnia płytkę paznokciową.
Stworzony we współpracy z dermatologiem

Młode Dłonie: nawilżający peeling do rąk z ekstraktem z wanilii 8w1:
Jest szczególnie polecany dla osób o przesuszonych, szorstkich i zniszczonych dłoniach. Innowacyjna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne doskonale wygładza skórę, niweluje uczucie suchości i szorstkości. Przełomowa technologia YOUNG HAND & HYALURON™ długotrwale nawilża, odżywia i regeneruje. Nadaje skórze aksamitną gładkość i miękkość w dotyku.
 
Kompleksowe działanie 8 w 1:
1. Skutecznie i delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka.
2. Niweluje suchość i szorstkość skóry.
3.Wygładza nierówności.
4. Głęboko nawilża i odżywia.
5. Intensywnie regeneruje i odmładza.
6. Przywraca sprężystość i elastyczność.
7. Rozjaśnia przebarwienia i poprawia koloryt.
8. Koi i łagodzi podrażnienia.
 
Subtelny zmysłowy zapach z nutą wanilii zapewnia ukojenie zmysłów, relaksuje i odpręża.
 
SKŁADNIKI AKTYWNE: bioHyaluron Plus Complex™, Scrub bio-Active Complex™, masło shea, drogocenne olejki sojowy i ze słodkich migdałów, naturalna betaina, ekstrakty z cytryny, miodu, wanilii, kakao, dzikiej róży, lukrecji i aloesu, witamina E. 
Stworzony we współpracy z dermatologiem

Zainwestuję też z pewnością:
Kurację - SOS Parafinową, Profesjonalną maskę do rąk:
Kiracja parafinowa odżywczo - regenerująca.
Rozgrzewająca maska bogata w zaawansowane składniki aktywne regeneruje i odżywia suchą oraz zniszczoną skórę dłoni. Unikalna formuła zawierająca parafinę i wosk pszczeli długotrwale nawilża, uelastycznia, zmiękcza i wygładza.
Kompleks Oxynex K® odmładza delikatną skórę dłoni oraz chroni ją przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Likwiduje oznaki starzenia, napina skórę, rozjaśnia plamy i przebarwienia.
Ekstrakty olejowe z aloesu i nagietka skutecznie regenerują, wzmacniają i łagodzą podrażnienia.
Masło shea intensywnie pielęgnuje, natłuszcza i nawilża.
Formuła delikatnie rozgrzewa dłonie, dzięki czemu umożliwia przenikanie substancji aktywnych w głąb skóry. Po zastosowaniu dłonie odzyskują swą naturalną miękkość, elastyczność i witalność

Maska & peeling do rąk, w postaci saszetek do jednorazowego użycia: 
Profesjonalny peeling do rąk to natychmiastowy ratunek dla na­wet najbardziej wymagającej skóry. Dzięki unikalnym kryształkom peelingującym i zawartości składników aktywnych, doskonale złuszcza zrogowaciały, martwy naskórek, pozostawiając dłonie idealnie gładkie i delikatne. Innowacyjna kompozycja starannie wyselekcjonowanych komponentów stymuluje naturalne procesy biologiczne naskórka, przyspieszając jego odnowę komórkową. Już po pierwszej aplikacji dłonie są aksamitne w dotyku, a skóra optymalnie nawilżona, napięta i sprężysta. Dodatkowo relaksu­jący zapach sprawia, że stosowanie peelingu staje się źródłem prawdziwej przyjemności. Duo Active Moist TM długotrwale na­wilża i zabezpiecza przed utratą wody, poprawia elastyczność i sprężystość skóry, a wyciąg z jedwabiu dzięki wysokiej zawartości aminokwasów nadaje skórze gładkość i doskonale nawilża. Pole­cany do każdego rodzaju skóry.

Profesjonalna maska do rąk to innowacyjna kuracja głęboko regenerująca suchą i szorstką skórę. Wysoko skoncentrowana formuła preparatu oparta na wyjątkowo odżywczych skład­nikach intensywnie pielęgnuje dłonie i sprawia, że skóra odzyskuje optymalną elastyczność i niezwykłą miękkość. Przełomowa technologia produktu zapobiega wysuszeniu naskórka, tworząc na jego powierzchni ochronną tarczę hydrolipidową. Efekt doskonałego wygładzenia widoczny jest już po pierwszym zastosowaniu. Skóra dłoni jest nawilżona i zregenerowana, a paznokcie wzmocnione. Lekka i szybko wchłaniająca się konsystencja w połączeniu z relaksują­cym zapachem sprawia, że stosowanie maski jest niezwykłą przyjemnością. Szczególnie polecana do skóry suchej, zniszczonej i szorstkiej


Dostępne w sprzedaży w formie dwóch saszetek do jednorazowego użycia - warto też zainwestować w jakieś rękawiczki aby zwiększyć moc maski. 
Jeśli ktoś nie lubi Eveline Dax też posiada taką kurację w saszetkach. W zeszłą zimę miałam okazję ją stosować - peeling jest gruboziarnisty, maska mocno natłuszczająca parafinowa przepięknie pachnie pomarańczami.  






Krem pięknie pachnie, zapach dość długo utrzymuje się na dłoniach. Nie ma tłustej konsystencji - raczej lekką kremową. Pozostawia skórę nawilżoną, odświeżoną, delikatną i mięciutką, milutką.
Co do peelingu jeszcze się nie wypowiem ponieważ jeszcze go nie używałam ale po pierwszym macnięciu do zdjęć powiem: konsystencja kremowa z drobnymi ziarenkami - coś jak piasek, pachnie delikatnie wanilią. 

P.S Jakoś ostatnio polubiłam się w pisaniu postów dwu częściowych. Tak jest i tym razem. Podzieliłam go na dwie części, w pierwszej przedstawiając moją pielęgnacje. W drugiej podejdę do tematu mniej osobiście, bardziej teoretycznie, z omówieniem zjawiska pielęgnacji dłoni, sposobów itp, itd ...
P.S II Przy pielęgnacji dłoni nie wolno nam zapomnieć o paznokciach - one też muszą być (warto by było, by były/ masło maślane :)), piękne i zadbane. Warto więc zainwestować w odżywki do paznokci (które zadziałają od zewnątrz) i jakieś suplementy diety (zadziałają od wewnątrz) na stan naszych paznokci. Dodatkowo wspomogą skórę i włosy. Kupując takie gadżety warto zapytać farmaceutę co myśli o danych produktach - są bardziej zorientowani i skład produktu więcej im powie niż nam. I z morza suplementów pomogą wybrać ten najlepszy. Jeśli chodzi o odżywkę do paznokci od dawna stosuję Diamentową Eveline  (pięknie wzmacnia paznokcie, pozostawiając mleczną powłokę na paznokciach. Sama w sobie może stanowić ozdobę paznokci, ewentualnie można potraktować ją jako bazę pod "frencz", wystarczy tylko domalować białe końcówki). Niestety ostatnio mi się skończyła, więc skusiłam się na Nail Salon Professional - wzmacniającą odżywkę z diamentem, można by rzec  siostrę bliźniaczkę mojej odżywki. Użyłam jej raz, ale jakoś nie jestem zachwycona, chyba wrócę do wersji poprzedniej. Przy okazji porównam składy, zobaczę co i jak, zrobię porównanie i podzielę się opinią, spostrzeżeniami z wami.  

źródło 

Komentarze

  1. Tych kosmetyków w tubkach nie miałam, ale te w saszetkach owszem i ten zestaw gdzie jest peeling z maseczką szału u mnie nie zrobił. Zdecydowanie wole taki zestaw w Perfecty ;) Na dniach u mnie pojawią się też kolejne posty pielęgnacyjne bo kupiłam pare rzeczy przed zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dax jest cudowny i pięknie pachnie!!! Stosowałam i Daxa I Eveline i faktycznie Dax jest lepszy. A przedstawiłam Eveline tak, żeby jedna marka była. A te, tu w tubkach to Nowości, które tworzą nową linie kosmetyczną Eveline - Body Therapy Professional - oprócz kremu, peelingu i parafinowej maski SOS, jest jeszcze jeden krem do rąk - odmładzający, krem do depilacji, i profesjonalny peeling i maska do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  3. hej kochana:* bierzesz udział u mnie w rozdaniu, niestety wystąpił mały problem z banerem i może on zniknąć (parę dziewczyn mi zanotowało ten problem, a jeśli baner nie będzie widoczny to automatycznie blog nie bierze udziału w rozdaniu) dlatego podaję nowy link: http://4.bp.blogspot.com/-t2LdVUSFoLs/UlrF7XJ2PtI/AAAAAAAAA-A/d9_RKO5JKJY/s1600/baner_rozdaniebrunettebledn.jpg, a oprócz tego zapraszam do zapoznania się z BONUSEM w rozdaniu, czyli dodatkową nagrodą, którą możecie u mnie wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za info, mam nadzieję, że nie zniknie. Już się zapoznałam (oby dopisało mi szczęście :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli byłeś ..., widziałeś ..., czytałeś..., oglądałeś...,
Proszę zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza ...
Jestem też ciekawa Twojej opinii na poruszany prze ze mnie temat :).
Z góry Dziękuje - Moni :*