W walce o piękną sylwetkę ...

Akcja: Rusz się i podaj dalej! 
Jak się okazało jestem ostatnią 5 osobą, zamykającą owy cykl ...
Starznie się cieszę, że mi się udało ... nic przyjemniejszego dostać narzędzie, które pomorze mi pozbyć się moich zbędnych, znienawidzonych kilogramków.

Zasady akcji:

1. Wybieram jedną osobę, której prześlę płytę z ćwiczeniami.
2. W pierwszym dniu przed treningiem spisujesz swoje wymiary ( waga, biceps, talia, brzuch pod pępkiem, tyłek, udo, łydka). 3. Ćwiczysz przez 7 dni z płytą, w czwartym dniu robiąc koniecznie odpoczynek.  
4. W dniu po ostatnim treningu robisz te same pomiary co w pierwszym dniu.  
5. W tabelkę załączoną do płyty wpisujesz jedynie ile ubyło Ci kilogramów i centymetrów. Będą już tam pomiary poprzednich uczestniczek akcji (Paczajki i Alicji - Kocicy)
6. Płytkę wysyłasz do następnej chętnej osoby, którą wybierzesz Ty. 7. Każda osoba do której płyta trafi proszona jest o poinformowanie mnie o tym fakcie poprzez maila, komentarz, telefon.... jakkolwiek, bylebym wiedziała gdzie teraz jest.
8. Po piątej osobie (tyle mieści tabela) płyta trafia z powrotem do mnie :)



Czekam z niecierpliwością na przesyłkę i na tydzień wysiłku fizycznego ...

Komentarze