Kilka słów ....


Moje nowe tło bardzo mnie fascynuje. Jestem bardzo zadowolona z wyboru, choć na początku myślałam, planowałam zakupić coś gładkiego - bez wzoru. Podoba mi się w nim to, że niby jest srebrne, ale przy odpowiednim ustawieniu aparatu, lampy tak cudnie się mieni różnymi kolorami - jak tęcza. Kręgosłup mnie nawala od zabawy w panią fotograf - ponieważ postanowiłam dla ujednolicenia wyglądu ogólnego bologa pozmieniać mnogość tła jakie pojawiało się do tej pory (wszystko musi mieć ład i skład - mam lekkiego fioła estetycznego, że wszystko musi do siebie pasować!). Zmienię zdjęcia z różowym tłem i z cekinowym ... Część do świeższych postów już zmieniłam (różowe), część tych starszych czeka zmiana (cekinkowe). Generalizując na blogu pozostaną dwa tła zdjęć - obecne i trochę starsze kremowe ...
Zabawa jest fajna aczkolwiek męcząca i wymaga pomysłowości, kreatywności. A, że dzisiaj nadwyrężyłam jedno i drugie to daję sobie na luz i w najbliższych dniach dokonam odpowiedniej korekty ... Mam nadzieję, że nowe tło spodoba Wam się równie jak mi. 
Z racji tego iż nie udało mi się zakupić zmatowiacza Lovely - a miałam w planie coś zmalować na paznokciach z użyciem wyżej wymienionego produktu, to może coś zmaluję na swojej buzi - chodzi mi po głowie jakiś maijaż z turkusem - może wykorzystam tę uroczą paletkę, którą udało mi się dziś zakupić, mam jeszcze turkuśny Color Tatoo .... 
Tak więc jutro będę malować, może przy okazji użyję Vichy Dermabled i tuszy Eveline i jakaś recenzja się pojawi.

Plan jest pozostaje go tylko zrealizować !!!

Zapraszam gorąco
Moni

P.S Choć ostatnimi czasy nawala mi bloger - o czym już pisałam. Na dniach postaram się też poświęcić trochę czasu na pracę nad nagłówkiem. Aczkolwiek drażni mnie to i denerwuje, że nie mogę zrobić - zmienić nic innego, jak choć by tło (bo też mam kilka pomysłów) i nie wiem gdzie do kogo się z tym zwrócić o pomoc !!! miałyście już taką sytuacje ??? 
P.S II Starsznie się ciesze, że grono moich obserwatorów powiększa się z dnia na dzień. Każda nowa osóbka sprawia mi wiele radości i swoją bytnością - obserwowaniem dodaje mi skrzydeł i wiary w to, że moja działalność nie jest najgorsza ... Dziękuje wszytskim razem i każdej z osobna. Dziękuje również za każdy pozostawony komentarz, co daje mi sygnał, że moje "wypociny" nie są nudne, że działają, interesują - Jeszcze raz kochane moje Wielkie Dzięki za to, że jesteście ze mną. Mało nas ale nie liczy się ilość a jakość !!! ...  
P.S III Pojawiły się pierwsze pozycje na Chciej Liście, jak na razie nie kosmetycznie, ale są !!! Książkowe i krótka historia mojego czytania ...

Komentarze