Test ... ing # 4 - Micelek od Garniera


Garnier Sin Naturals: 
Płyn Micelarny 3W1
Podczas szaleństw Rossmanowo - Farmianych - 40%, drogą kupna nabyłam kilka nowości, nie tylko moich nowości ale rynkowych. Między innymi:  Szampon i serum CeCe i Garniera płyn  micelarny. 
Dziś przyszedł czas na recenzję jednego z nich a mianowicie Micel od Garniera. Kupując go nie zwróciłam uwagi na cenę nie promocyjną gdyż zafascynowała mnie czerwona metka z napisem 13,99 zł za 400 ml. To chyba nie jest zbyt wygórowana cena ...
Opakowanie: tradycyjne garnierowe, obłe, z zaokrąglonymi rogami, przezroczyste z delikatnym różem - takim słodkim, dziewczęcym.

Garnier - płyn micelarny 3w1 
skóra wrażliwa
usuwa makijaż
oczyszcza
koi 
Twarz, oczy, usta 
 bezzapachowy - formuła o wysokiej tolerancji
Testowany dermatologicznie i okulistycznie


Informacje od producenta: 
Czy płyn micelarny 3w1 Garnier jest dla stworzony dla mnie ???
Tak, jeśli szukasz skutecznego , szybkiego i łatwego w użyciu produktu, który w jednym geście oczyszcza skórę i usuwa makijaż.

Czym się wyróżnia ???
Płyn micelarny 3w1 to prosty sposób, by usunąć makijaż oraz oczyścić i ukoić całą skórę - twarz, oczy i usta za pomocą jednego gestu. Nie wymaga spłukiwania. 

Jak działa ???
To pierwszy inteligentny produkt oczyszczający od Garniera w którym została zastosowana technologia miceli. Nie musisz już trzeć, by pozbyć się zanieczyszczeń i makijażu - micele wiążą je niczym magnes.

Efekt: idealnie czysta skóra bez pocierania.
Odpowiedni do wszystkich typów skóry, także do cery wrażliwej. Bezzapachowy.
Płyn micelarny 3w1 dostępny jest w opakowaniu o dużej pojemności 400 ml, wystarczy na 200 zastosowań *.

Jak stosować ???
Nałóż na twarz, oczy i usta za pomocą wacika, bez pocierania. nie spłukuj.

Nasza filozofia Garnier Skin Naturals

  • Pierwszeństwo dla składników pochodzenia naturalnego, pozyskiwanych dzięki metodom, które pozwalają zachować ich jakość i czystość.
  • Kosmetyki testowane dermatologicznie
  • Produkty o udowodnionej skuteczności.
Kilka słów ode mnie: 
O opakowaniu kilka słów było, dodam tylko, że mimo 400 ml, jest dość wygodne w użyciu, wygodnie trzma się w ręce. 
Zakrętka jest typowa, zatrzaskowana, łatwo się ją otwiera. Dziurka przez którą wydobywa się płyn nie jest ani za mała ani za duża :).
Faktycznie jest bezzapachowy
Co do działania/ użytkowania - testowałam płyn na dość mocnym makijażu - baza pod podkład (dax), podkład (Vichy Dermablend) cienie, kreski - eyeliner, kredka i 2 warstwy tuszu, 2 różne (Colossal, Clump Defy). Bardzo ładnie sobie poradził z makijażem i faktycznie bez natarczywego, siłowego tarcia. Odbyło się bez podrażnień skóry i bez wysuszenia. Nie czułam ściągnięcia i napięcia skóry. Jednak, że w momencie dostania się do środka oka, delikatnie szczypał - a nie posiadam wrażliwych oczu. Demakijaż/oczyszczanie twarzy odbyło się bardzo szybko i delikatnie.
Generalizując moje wrażenia i podsumowywując: produkt godny polecania i wart zakupu !!! Jestem zadowolona





Do trzech razy sztuka. I nareszcie, wreszcie udało mi się zakupić matujący top z Lovely. 
I nie była bym sobą gdybym nie zakupiła kolejnej pomadki do mojej kolekcji :), wybór padł na Maybelline Baby Lips - fioletową :) a i czekam z nie cierpliwością na przesyłkę od Farmony z zamówionymi trzema balsamami do ust - możecie o nich poczytać w nowościach rynkowych 




na ustach pozostawia bardzo delikatną naturalną mgiełkę

Na mojej skrzynce emilkowej czekała na mnie wiadomość od Akademii Rimmel:
Witaj!
Bloguj z Rimmel!
Prowadzisz bloga w tematyce beauty&fashion?
Chcesz wyznaczać trendy i być zawsze krok przed konkurencją?
Nie daj się wyprzedzić i dołącz do największej w Polsce platformy skupiającej fachową wiedzę blogerek z zakresu urody.
Chcesz wiedzieć więcej?
Czekamy właśnie na Ciebie!
W razie jakichkolwiek pytań czy problemów, chętnie pomożemy:)
Też dostałyście taką wiadomość ??? 

P.S Z racji tego iż dorwałam się do matującego top'a Lovley mogę wrócić do planu z malowaniem paznokci ... 

Komentarze

  1. W sumie jak na taką pojemność to micel wychodzi tanio :) Jak wykończę zapasy to chyba sobie kupię, bo jestem go ciekawa i do tego butelka jest urocza. Powiedz mi gdzie można kupić te pomadki Baby Lips? Ciągle widzę na blogach i się zastanawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, że warto kupić ten micel ... A pomadki można kupić i w Rossmanie i w Super P. W Super P najlepiej zapytać przy kasach bo pewnie tam je mają a w Rossmanie na półce czy tam wieszakach wśród innych pomadek ochronnych a czasami nawet upychają do szafy Maybellina :) ...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli byłeś ..., widziałeś ..., czytałeś..., oglądałeś...,
Proszę zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza ...
Jestem też ciekawa Twojej opinii na poruszany prze ze mnie temat :).
Z góry Dziękuje - Moni :*