Libster Blog Award

Początek roku i same niespodzianki ... Po raz trzeci w mojej karierze blogowej zostałam nominowana do Libster Blog Aword nominacja przyszła od Laury z http://inflow-happiness.blogspot.com/
Trzeba odpowiedzieć na 11 pytań osoby która Cię nominowała, wymyślić swoje 11 pytań i nominować 11 blogów. Nagroda czy też nominacja ta jest przyznawana przez blogerów - blogerom z mniejszą ilością obserwatorów w uznaniu za dobrze wykonaną pracę ...


1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Chęć podzielenia się wiedzą i spostrzeżeniami na temat produktów z innymi, poznania ich punktu widzenia ...

2. Kto jest Twoim idolem?
Trudne pytanie ... Moja Babcia Jania jest dla mnie ideałem. Pracowita, poukładana, rodzinna i ciepła. Potrafiąca pogodzić wszystkie obowiązki i znaleźć czas na wszystko i dla wszystkich. To nie człowiek - to anioł w ludzkiej skórze !!!

3. Kim chcesz być w przyszłości?
Swoją przyszłość chcę związać z kosmetykami. Coraz częściej i coraz poważniej zastanawiam się nad udaniem na jakieś studia czy do studium na kosmetologię.

4. Jakie miasto chciała byś zwiedzić?
Jest ich wiele, ale póki co moim marzeniem jest Filadelfia- miejsce urodzenia mojej babuni. :)

5. Ulubiony kolor?
Turkuśny !!! poza tym bardzo lubię biel, czerń, zielony morski, siwy - szary, granatowy, niebieski, różowy

6. Jakie masz hobby?
Blogowanie i wszystko co z tym związane ... książki, filmy ...

7. Do której klasy chodzisz?
Karierę edukacyjną już dawno, dawno temu zakończyłam :) 

8. Jaką przekąskę lubisz najbardziej?
Nie jestem wybredna ... 

9. Jakie zwierzę przypominasz?
 Kota :), łażę swoimi drogami, jestem uparta i złośliwa czasem - zupełnie jak mój Bubuś :)

10. Wolisz dzień czy noc?
Trudno wybrać. Każda pora ma swój urok
W dzień można wiele rzeczy załatwić, wszyscy są żywi i logiczni i świeci słońce
W noc świat zasypia można odpocząć, zrelaksować się i w ciszy i spokoju popracować


11.Ulubiony owoc.
Ja generalnie lubię owoce. Czereśnie


P.S Teraz odpowiedziałam na zadane pytania. Nominacjami zajmę się później gdyż do czasochłonne zajęcie a jeszcze pytań nie mam ...

Komentarze