Odstresowanie z YouTube


Czasem jak już napiszę post, sprawdzę pocztę i co słychać na świecie - FaceBook itp itd :) udaję się na YouTuba i sprawdzam co tam słychać. Do tej pory właściwie sprawdzałam czy moje ulubienice wrzuciły jakieś nowe filmy - już kiedyś pisałam wam co - kogo oglądam najczęściej [TU]. Od tamtej pory nie co się to zmieniło, nie oglądam Zmalowanej ani Mr Olipi18, 82Inez też jakoś tak nie koniecznie ... Wierna jedynie pozostałam RedLipstickMOnster, Maxineczce, Katosu i blog makijaż.pl - Sephory gł. filmiki z Anią Galińską. 
Zdarza mi się też przeszukiwać zasoby YouTubowe w poszukiwaniu nowych, ciekawych i intrygujących osobowości do pooglądania czy podglądania i wydaje mi się, że na takową trafiłam. Choć Jej styl makijażu i ubioru to nie moja bajka, filozofia i religia ale trzeba przyznać, że ma fantazję i odwagę, talentu odmówić nie można ... Jeśli i Wy poszukujecie różności na YouTubie zapraszam do zapoznania się z Sokolum79 oto jej blog i kanał na YouTube :).  



Dziewczyna jest Mistrzem Świata do tego bardzo urocza - ładna i sprawia wrażenie sympatycznej ... Ja sobie średnio radzę z narysowaniem brwi na już istniejących - lekka poprawa graficzna :)) a ona rysuje je w idealnym kształcie zupełnie od zera !!!
Makijaż okularowy z granatowymi ustami - Mój Ulubiony !!!

P.S Jeśli Wy macie jakichś swoich ulubieńców mniej znanych czy też nie znanych mi, a waszym zdaniem wartych obejrzenie to podajcie linki, niki a z chęcią obejrzę :)

Komentarze