Ulubieńcy Roku 2013

Rok ten był długi ... obfitował w wiele wydarzeń i w wiele kosmetyków po które sięgnęłam po raz pierwszy, po raz kolejny, do których wróciłam. Nie które z nich były moimi co miesięcznymi ulubieńcami inne tylko miesięcznymi inne nie zdobyły tego szlachetnego miana...
Zabierając się za ten post z podsumowaniem kosmetycznym postanowiłam, że będzie się on składał z trzech części:
  • Ulubieńcy Grudnia (ponieważ pojawiły się kosmetyki, które zdobyłam i używałam bez mała przez cały grudzień)
  • Ulubieńcy Roku (jako, że rok się skończył - podsumowanie wszystkich ulubieńców ... )
  • Wyróżnienia (kosmetyki, które mnie w pewnym sensie zachwyciły ... zapadły w moją pamięć jednak nie na tyle by stać się ulubieńcami ale zasługują na wspomnienie o nich)
Ulubieńcy Grudnia: 

Ulubieńcy Grudnia

Pielęgnacja twarzy
1. Garnier płyn micelarny - delikatny, bezzapachowy, nie uczula, nie wysusza. Ładnie sobie radzi z makijażem.
2. Avene Hydrance Optimale  - krem nawilżający do odwodnionej skóry

Pielęgnacja włosów:
3. Nivea szampon Diamond & Volume
4. Odżywka do włosów CeCe of Sweden z olejkiem arganowym

Kolorówka:
5. Paese róż - cudowność z mojego PaeseBox
6. Eveline tusz do rzęs, co prawda nie ma go w regularnej sprzedaży (a szkoda, bo całkiem fajny jest, nawet bardzo), udało mi się go dostać w HeBę - promocja przy zakupie produktów Eveline za 35 zł tusz gratis. A, że szły, nadchodziły świeta i zakupowałam prezenty dla mamy i babć ... to się udało. Z bardzo klasyczną włochatą szczotą - lekko mi przypomina MF 2000. 
7. Maybelline - pomadki Baby Lips

Pielęgnacja dłoni:
8. Eveline 8w1 - Młode Dłonie
9. Eveline - peeling waniliowy (nie ma go na zdjęciu, został w łazience !!! przypomniałam sobie o nim teraz. O ja skleroza straszna !!!)

Ulubieńcy Roku 2013 

Ulubieńcy Roku 2013


Ulubieńcy Roku 2013

Na zdjęciach niestety zabraknie mojego wszech ulubieńca, kosmetyku, który co miesiąc zaliczał się do moich Ulubieńców mianowicie - żelu Tołpy. Pisałam o nim kilkanaście razy i jest też w moich The Best ... ciakach, dlatego też w tym miejscu tylko o nim wspomnę. Skończył się "denko" gdzieś ukryłam a nowego jeszcze nie zakupiłam. (Ulubieńcy roku są również ulubieńcami grudnia ... ) Poza Tołpą do grona Ulubieńców Roku 2013 należą:

Zdecydowanie i po pierwsze:
1. EcoTools pędzelki 
2. CK In2u
3. Paese wiosenna mgła pudrowa - bronzer
4. Revlon Color Stay - rozświetlacz 010
5. Rimmel Wake Me Up - podkład rozświetlający
6. Bourjois - cienie do powiek
7. Maybelline - tusz Colossal 100% Black
8. Max Factor - tusz Clump Defy
9. Maybelline - korektor Wake Me Up
10 Eveline - korektor BioHyaluron4D 
11. Catrice - kredka do brwi
12. Eveline - eyeliner w kałamarzu
13. Eveline - odżywka do paznokci diamentowa
14. Avon - serum na rozdwojone końcówki

Wyróżnienia 

Kosmetyki, które na dłużej niż ułamek sekundy przykuły moją uwagę :), może nie aż tak długo aby stać się ulubieńcami ale warto o nich wspomnieć:

Wyróżnienie ...

1. Eveline termoaktywne serum do ciała (efekt rozgrzewający)
2. Eveline wyszczuplający krem - serum (efekt chłodzący)
3. Lirene Glam & Matt - podkład matująco - rozświetlający
4. Tiger Emotion
5. Cece of sweden - serum z olejkiem arganowym
6. Biała kredka to jakiś No Name - Pro Beauty
7. Bourjois kredka - Regared effet Metallice 54 blue clinquant
8. Lakiery do paznokci:
  • Top - matujący od Lovely
  • Piasek turkusowy od lovely
  • Eveline mini Max (oprócz tego na zdjęciu mam jeszcze dwa ... )
  • SallyHansen turkusowy brokaciak
  • Essie róż
  • Loreal odżywka do paznokci 7w1
  • GoldenRose Jolly Jewels

Komentarze

  1. Eyeliner firmy Eveline lubię, chociaż ciężko go gdzieś dostać. Dobrze, że kupiłam opakowanie na zapas kiedyś w Biedronce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W HeBe jest szafa Eveline i bez problemu dostaniesz ...

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawi mnie ten nowy podkład z Lirene....oj bardzo

    OdpowiedzUsuń
  4. Skusiłam się na niego bo to nowość i pomyślałam sobie iż jest glam to będzie zamiennikiem mojego Rimmela Wake Me Up. Ma troszkę lżejszą konsystencję niż Wake Me Up i nie jest taki Glam ... fajny ale wolę Rimmelka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli byłeś ..., widziałeś ..., czytałeś..., oglądałeś...,
Proszę zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza ...
Jestem też ciekawa Twojej opinii na poruszany prze ze mnie temat :).
Z góry Dziękuje - Moni :*