Moje kosmetyczne chciejstwa

Wczoraj przedstawiłam wam moją/moje nie kosmetyczne chciejstwa dziś tak dla odmiany pokażę wam Moje Kosmetyczne Chciejstwa.
Moi znajomi i najbliżsi to wiedzą, że uwielbiam kosmetyki i książki ... właściwie ciuszki też :) i ostatnimi czasy biżuterię w postaci bransoletek i kolczyków - wkrętów. I wiedzą, że nie ma gorszego czuba, oszołoma, krejzola niż Ja na tym łez padole. Moja lepsza połowa się śmieje, że z tych zapasów, ogromu kosmetyków jakie posiadam w domu mogła bym spokojnie jakąś małą drogerię otworzyć :). 

Tak więc, mimo, że posiadam wszystkiego dużo a nawet w nadmiarze ... ale nie była bym sobą, gdybym sobie czegoś kosmetycznego nie zachciała i zazwyczaj są to nowości rynkowe, które muszę dopaść, przetestować na sobie i wam zrecenzować ... w najbliższym czasie pojawi się recenzja nowego tuszu Maxa F. 

To przejdzmy do konkretów
1. L'oreal - Volume Milion Lashes, So Couture 
2. L'oreal - Infallible Eclact
3. Eveline - SOS Lash Booster
4. Eveline - Mega Max Full Volume & Shocking Black
5. Eveline - Termoaktywne Arganowe Serum Wyszczuplające
6. Bourjois - lakier do paznokci, teraz się pojawia, taki ładny niebieściusieńki 
7. Vichy - Tent Ideal Podkład
8. La Roche Posay -  Toleriane Tent
9. L'oreal - odżywka do paznokci BB Perfect
10. L'oreal - odżywka do paznokci - La Manicure, Damond ... 



Jak same widzicie - Nowości - znowu zostanę bankrutem :) - bo cierpliwość nie jest moją mocną stroną i przeważnie tak jest, że co mi się zachce, układam plan, knuje, kombinuje, przemyślam - co by tu zrobić ??? i jak tu zrobić ??? żeby mieć teraz, natychmiast, NOW !!! 

aaaa i bym zapomniała cudnej, wręcz przecudnej urody paletka cieni, którą wypatrzyłam u Makijażowo albo Hedonistki .... piękne kolory - bardzo, wręcz PRZEbardzo mi się podoba (i chyba ją zakupię w pierwszej kolejności, ha jak to powiadają ostatni będą pierwszymi ...). Choć nie cuduje jakichś mega, wypasionych makijaży - może motywacją będzie do nauki owa paleta Galaxy Chic ... :)


Co też nie zmienia postaci rzeczy, że nie będą pojawiać się nowe chciejstwa kosmetyczne i nie kosmetyczne - idzie wiosna a zaraz za nią lato i wszędzie będzie pełno czadowo - wystrzałowych ciuszków ....




Komentarze

  1. Wow jaka gadżeciarska ta paletka. Większość kolorów "nie moich", ale i tak bym ją chciała. Oj, chciałabym, chciała...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego wszystkiego moje są może 4 no 5 kolorków .... robi wrażenie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. jest piękna zarówno sama w sobie jak i w użyciu

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli byłeś ..., widziałeś ..., czytałeś..., oglądałeś...,
Proszę zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza ...
Jestem też ciekawa Twojej opinii na poruszany prze ze mnie temat :).
Z góry Dziękuje - Moni :*