Turkuśny zawrót głowy ...

Jestem i jest obiecany post o Turkuśnych lakierach - przy okazji postanowiłam opowiedzieć wam, krótką historię mojej miłości do koloru turkuśnego czy też morkiego ... a zaczęło się tak niewinnie, od małego uroczego serduszka Svarowki właśnie w kolorze turkuśnym, które pokochałam całym sercem od pierwszego spojrzenia ... i właściwie od serduszka moje myśli pobiegły w kierunku lakieru do paznokci - szukałam ideału zblirzonego odcieniem do serduszka. W między czasie stopniowo zaczął pojawiać się turkus w odzierzy, kosmetykach kolorowych, przedmiotach do domu. Turkus zdominował wszystko !!! całe moje jestestwo. Dodatkowe kolory się zmieniały był róż, czerń teraz jest granat, niebieski i szarości a turkuśność i morskości są nadal, nieodłącznie od dwóch czy trzech lat i coś czuję, że ta wielka miłość szybko się nie zmieni, nie skończy ...

Jeśli chodzi o lakiery do paznokci w odcieniu turkuśnych - morskich mam już cały tuzin, (moją kolekcję lakierów, lekko nie aktualną :), możecie zobaczyć TU!) co nie zmienia postaci rzeczy, że ciągle notorycznie dokupuję nowe ... :). czub bez papierów. Stale i ciągle moje oczy przykuwają te kolory, działają na mnie magnetycznie ... 


Serduszko - od którego wszytsko się zaczęło. Jest już lekko sfatygowane, i żeby nie uległo dalszemu fatygowaniu - odpoczywa :)

Oto moja cała nowa kolekcja lakiernicza :)

Miało być Turkuśnie -ale wczoraj niespodziewanie w oko wpadły mnie dwie cudowności z Eveline - 686 taki koralowy i hit tego sezonu oranżowy/poramańczowy błyszczący 756. Tak żeby rozładować przesyt, złamać tę monokolorystykę.
Zaczniemy od lewej
1. Life 74 - taka hmm niebieska, błękitno - filoetowa rybia łuska. Nic innego jak różnych rozmiarów brokat zatopiny w prawie bezbarwnym lakierze - prawie bo niby jest bezbarwny a niby ma delikatny, przezroczsty kolor niebieski. Lakier jest takiej galaretkowatej postaci ... 
2. Life 71 - turkuśny !!! i jak poprzednik, różnych kształtów i rozmiarów brokat zatopiony w galaretkowatym tym razem bezbarwnym lakierze. Brokat ma turkuśny kolor i żółty. 
Life to marka Super Pharmu
3. SallyHansen 285 - drobne, okrągłe drobinki brokaru zatopione w bezbarwnym lakierze. Drobinki mają kolor morski zielony, złoty, fioletowo - turkusowe, pomarańczowe, lakier sam w sobie niby bezbarwny ale przy nałożeniu dwóch czy trzech warstw widać kolor - morski właśnie, jest subtelny, delikatny. Taki niby go nie ma a jest ... 
4. SallyHansen 280 - turkuśny hmm czy też zielony morski, błyszczący, kryjący już przy jednej warstwie lakier - z bardzo drobno zmielonym brokatem
5. Eveline 756 - błyszczący poramańczowy, z drobno zmielonym brokatem
6. Eveline 909 - mój odpowiednik lakieru z Bourjois :) - jak to mój Miś określił wściekły niebieski
7. Eveline 686 - koralowy ...

Tak, że nie dokońca jest w pełniu turkuśnie, wkradło się trochę wiosennych trentów kolorystycznych do mojej kolekcji lakierniczej :)

Rybia łuska od Life ...

Rybie łuski po raz drugi ...

SallyHansen ... morsko

:) zielono mi ... morsko

Kolorowy Eveline
P.S Kiedyś, dawno temu jak byłam małą dziewczynką zazdrościłam mojej babci - wyczucia stylu, doboru dodatków/biżuterii do stroju jak i makijażu. Okazuje się, że poza genem młodości odziedziczyłam po babci obsesję koloru, doboru i pasowania do siebie. Wszystko, makijaż, dodatki, biżuteria i makijaż muszą stanowić jedną całość ... 
P.S II Na moją sesje dzisiejszą - zaraz po zainstlowaniu planu zdjęciowego mój zwierz, kot wdarł się szturmem ... i zajął centralne miejsce :)


Komentarze

  1. bardzo mi się podobają, choć te Lajfy lekko mnie rozczarowały. Prawie wcale nie wydobywają się drobinki, trzeba się dobrze nakombinować ... żeby wyłowić kilka pojedynczych sztuk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli byłeś ..., widziałeś ..., czytałeś..., oglądałeś...,
Proszę zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza ...
Jestem też ciekawa Twojej opinii na poruszany prze ze mnie temat :).
Z góry Dziękuje - Moni :*