Zakochana w Holo ...

Dawno mnie nie bylo ... a to dlatego, że praca mnie wykańcza, zarówno psychicznie jak i fizycznie. Ale znajduję czas na drobne przyjemności ... oglądanie/czytanie blogów, szpiegowanie drogerii internetowych i różnorakich sklepików ...
Odkryłam nową miłość - Holoskowe lakiery. Wygrzebałam je gdzieś na jakimś blogasku, udałam się do sklepiku i zamówiłam. Jest tylko jedno ale - bo do kompletu brakuje mi jednego różowiuśkiego. Ale jeszcze wpadnie w moje ręce ...

Doczekałam się też nowych satynowych lakierów Sallyhansen. W oko wpadły mi trzy a na pierwszy ogień jak zwykle poszła moja ukochana turkuśność :) ...
Co prawda ostatnio się rozlakierowałam mocno ... jednak makjaż nadal jest bliższy memu sercu i spieszę was poinformować, pochwalić się .... tamtararararam !!! Udało mi się pozytywnie przejść rozmowę kwalifikacyjną i od września stanę się/jestem/będę "studentką" Mokotowska Make Up Academy :). Tamtarararam :) !!!
Dziś zapraszam was na sesje zdjęciową moich nowych lakierniczych nabytków ...





Fioletowy został już przetestowany !!! Jest magiczny. Dwie warstwy idealnie pokrywają płytkę paznokcia. I strasznie długo się trzyma, bez poprawek czy zmywania i malowania od nowa, nie odpryskuje i nie odpada. Lekko tylko się ściera na końcówkach. Jest piękny !!!


I co tu się rozpisywać ?! jak wszystko widać gołym okiem !!! jest piękny. Na paznokciach tradycyjnie mam dwie wrstwy lakieru. Lakier jest gęsty, nie spływa z pędzelka nie ucieka. Wysycha dość szybko - wygląda to tak, jak by zamarzał na paznkciach ... 

A jutro będzie Tag, który też wypatrzyłam na jakichś różnych, intrygujących i ciekawych blogaskach :) - Ile jest warta moja twarz ?! Innymi słowy ile kasiury wydałam na kosmetyki do pielęgnacji twarzy ... 

Komentarze

  1. nono, piękne. ciekawe jak wygląda ten różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te z Colour Alike. Właśnie poznałam bliżej inne lakiery tej marki i jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaa przecudne kolorki *O* CA mają extra te holosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. co racja to racja - kolory są przepiękne. Później zrobię aktualizację paznokci i pomaluję je holoskami. I upublicznie. Ale są megaśnie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli byłeś ..., widziałeś ..., czytałeś..., oglądałeś...,
Proszę zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza ...
Jestem też ciekawa Twojej opinii na poruszany prze ze mnie temat :).
Z góry Dziękuje - Moni :*