Moni Maluje #18

No to się rozmalowałam :) - jak to dobrze mieć trochę więcej wolnego czasu ... nigdzie się nie spieszyć i nie biec jak wariat ... pełen Chill Out :). Można spokojnie, bez nerwów, spiny i zbędnego stresu i pośpiech w ciszy popracować - zastanowić się przemyśleć i opracować plan działania.
Dziś w ruch znów poszły paletki, tym razem obie, BH Cosmetics - cudowne, wspaniałe, intensywnie napigmentowane z mnogością kolorów i możliwości. Można stosować je na mokro i na sucho. W wersji na mokro są bardziej intensywne w kolorze i lepiej się trzymają powieki, choć na sucho co do trwałości nie można się przyczepić. Nie osypują się, nie wycierają i nie zbierają w załamaniu. Koniec tego rozczulania się zapraszam na oglądanie ... dziś znów będzie kolorowo :). 
Czy miałam jakąś inspiracje ??? Właściwie nie - chciałam tylko, żeby było kolorowo - wakacyjnie.










Do wykonania tego makijażu użyłam:
  • BH Cosmetics paletka Galaxy Chic
  • BH Cosmetics paletka Take Me To Brazil 
  • Bourjois 123 N'52 Vanille
  • Revlon ColorStay rozświetlacz
  • Esscence Beach Cruisers róż
  • Revlon PhotoReady korektor rozświetlający
  • Gosh Catchy Eyes tusz
  • Eveline BioHyaluron korektor 8w1
  • Bell Royal Glam 071 pomadka
  • Esscence Beach Cruisers 02 błyszczyk
  • Catrice kredka do brwi (nie podam nr bo się zestrugał)
  • Dermika baza pod makijaż



I tak się rozpędziłam w planowaniu i rozmyślaniu o kolorach, o tym gdzie, co i jak ? że cholera jasna zapomniałam, że miałam I raz w życiu wykonać tutorial - makijaż krok po kroku !!! O ja gupia JA !!! Szczęście w nieszczęściu nie jest to ostatni makijaż w moim wykonaniu, więc co się odwlecze to ... będzie Next Time :) 

Miłego oglądania
Moni

Komentarze