Moni maluje # 21 + Rimmel Wonder'full

Dziś będzie makijaż dla niebieskookich dziewcząt :). Gdyż kolory jakie wybrałam niesamowicie podbijają, uwydatniają niebieską spojówkę. 
I dodatkowo żeby nie był sam makijaż będzie krótki test a właściwie prezentacja Nowości od Rimmela - maskara Wonder'full z olejkiem arganowym. 
Serdecznie zapraszam

Dziś głównym kolorem, który niesamowicie podkreśla, uwydatnia niebieskość tęczówki jest pomarańczowy ... Moc tego koloru odkryłam kiedyś - przekładając na siebie makijaż Kosmetycznej Hedonistki. Od tamtej pory nie raz pomarańcz w różnych zestawieniach gościł na mojej powiece ...
Do dzisiejszego makijażu zainspirował mnie przeuroczy kolor lakieru do paznokci Mislyn 146 - Mars. Taki piękny ordynarny, nasycony. Zastanawiałam się co by tu wcisnąć do tej pomarańczy ... i z pomocą przyszła mi moja koszulka biało, szaro, niebieska ... 















Do wykonania makijażu użyłam:



1. Bourjois podkład 123 - N'52 Vanilla
2. Eveline korektor z olejkiem arganowym 8w1 nude
3 Max Factor pomadka Pink Brandy 825
4. L'oreal kredka do brwi 03 brunette
5. Rimmel tusz Wonder'full z olejkiem arganowym
6. Rimmel SunShimmer puder brązujący
7. Bell róż ColourFun N'02
8. Revlon rozświetlacz ColorStay
9. Bourjois cień szaro - srebrny, 14 GrisDelicat
10. BH Cosmetics: cienie Saturn, Venus i Uran

A teraz słów kilka o nowym tuszu od Rimmela z olejkiem arganowym: 



Tak więc ... 
Tusz zamkniety jest w złoto - brązowym opakowaniu, jak na Rimmela, fikuśnym kształcie. Szczotka jest silikonowa i pierwsze co mi przyszło na myśl gdy ją zobaczyłam: "oooo milion rzęs od Rimmela :)". Szczoteczka jest miekka, elastytczna, przyjemna w użyciu. Bardzo ładnie podkreśla rzęsy zarówno rozczesuje jak i wydłuża. Nie osypuje się, nie odbija, nie rozmazuje i nie ściera. 
Specjalnie do testów nałożyłam trzy warstwy tuszu. Efekt przy jednej, dwóch jak i trzech rzęsy nadal wyglądają natruralnie - nie ma sztucznego, teatralnego efektu. Konsystencja tuszu jest bardzo, bardzo przyjemna w użytkowaniu - taka hydro - żelowa. Mimo trzech warstw tuszu na rzęsach, od jego aplikacji minęło już kilka ładnych godzin rzęsy w dotyku są hmm elastyczne. W każdym bądź razie nie są sztywne i nie sprawiają wrażenia jak by sie miały połamać za chwilę.
Przy otwieraniu jak i zamykaniu opakowania słychać taki charakterystyczny klik.
Ten tusz zrobił na mnie dużo lepsze wrażenie przy pierwszym użytkowaniu niż Colossal Go Extereme. Bardzo Very :) dobry tusz.

Komentarze

  1. Jesteś świadoma że podkład jest za ciemny do Twojej karnacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm być może źle współpracuje mu się z kremem gdyż do niedawna był idealny ...

      Usuń
  2. Monia , super że malujesz . Rozwijaj się !! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Pewnie, że będę - wciągnęło mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż :) często używam pomarańczowych cieni kiedy chcę żeby moje zielono-niebieskie oczy były bardziej niebieskie :) bardzo spodobała mi się pomadka :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję - z tą szarością ten pomarańcz lekko złagodniał za to z granatem hmmm wymiata !!! ale z szarością jest bardziej dziennie a z granatem bardziej wieczorowo. Do niebieskich i zielono - niebiesich czy szaro - niebieskich oczu idealnie, wg mojej opinii idealnie pasuje jeszcze limonkowa zieleń.
    Pomadka jest fajna - bardzo naturalna. Przyjemnie się ją nosi. Jedna z pierwszych moich polubionych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za maska na twarzy!!! Szpecisz się dziewczyno. Podkład o kilka odcieni za ciemny! Dp tego te błędy "milJon" zamiast milion, "sylikon" zamiast "silikon". Zamiast nieudanymi próbami makijażu, proponuję zająć się ortografią, bo aż wstyd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie akurat nie musi sie podobac. Ortografia nigdy nie byla i nie bedzie moja mocna strona gdyz jestem dysortografem i dysletktykiem. Dziekuje za grzeczna i konstruktywna krtyke

      Usuń

Prześlij komentarz

Jeśli byłeś ..., widziałeś ..., czytałeś..., oglądałeś...,
Proszę zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza ...
Jestem też ciekawa Twojej opinii na poruszany prze ze mnie temat :).
Z góry Dziękuje - Moni :*