Inspiracje Wrześniowe cz I - odsłona pierwsza YouTube makijażowy

Z początkiem września opublikowałam notatkę o mojej jesiennej ramówce. W której to przybliżyłam wam w kilku słowach jakie mam plany postowe w najbliższym czasie, jakie zmiany - nowości. Minęła już połowa września i do tej pory pojawiły się tradycyjne moje notatki. Tak więc nadeszła najwyższa pora na jedną z Nowości notatkowych - Inspiracje Wrześniowe. Post ten postanowiłam podzielić na trzy części - w każdej z nich znajdzie się inny rodzaj inspiracji.
  • Część Pierwsza: Inspiracje YouTube - makijażowo
  • Część Pierwsza odsłona II: YouTube - paznokciowo
  • Część Druga: Książki 


Inspiracje Wrześniowe cz I
odsłona pierwsza YouTube makijażowy

Zanim zaczęła się moja prywatna przygoda z malowaniem mnie a tym bardziej z malowaniem innych, chcąc zgłębić tajniki makijażu w poszukiwaniu wiedzy trafiłam na YouTub. Wpisałam od tak słowo Makijaż w wyszukiwarkę i się zaczęło ... Dzisiaj właściwie nie pamiętam kto, która była pierwsza  ...
Napewno była to moja, i jest właściwie nadal Św Trójca, z chęcią je oglądam i wyczekuje z niecierpliwością nowych filmów.

 


 

Wyżej wymienionych Pań, chyba nikomu nie trzeba przedstawiać - są mistrzyniami w swoim fachu. Choć przyznam, że najbliższa memu sercu jest Kasia Katosu, która nie boi się koloru, jej makijaże są pełne barw, żywych kolorów wyciekających z ekranu. Kunszt, talent - wszystko w jednym, sprawia, że na jej filmiki czekam z utęsknieniem. Kilka razy udało mi się wykonać makijaż zainspirowany dziełem Kasi.
Każda z nich jest inna i każda z nich jest specjalistką w innej dziedzinie. Katosu jest mistrzem kolorowych, odważnych makijaży, Maxineczka - stonowanych, naturalnych + wiele testów i recenzji produktów do makijażu. Red Lipstick Monstrer - znajdziemy masę teorii i praktyki, Ewca pomoże wybrać pędzle, znajdzie tańsze zamienniki kultowych, drogaśnych produktów, opowie o konturowaniu i dobieraniu pomadek zwłaszcza czerwonych.
Do tej trójki dołączył też blogmakijaż.pl - Sephory - lubię, cenię i z wielką chęcią oglądam filmiki autorstwa Ani Galińskiej. Jakoś tak z całego Teamu ona najbardziej do mnie przemawia, jest najbardziej profesjonalna, gada z sensem - język się jej nie plącze i wykonuje ładne, fajne, ciekawe makijaże 

Wcześniej częsciej, oglądałam też inne "gwiazdy" teraz robię to żadziej czy też sporadycznie
  • Olimpia
  • Zmalowana
  • Neesia25
Nesię oglądam nadal - żadko, bo żadko dodaje filmy. Bardzo miła i ciepła osóbka
Olimpia - dużo można by powiedzieć, makijaże na jedno kopyto, czasem tak bredzi, że się jej słuchać nie da. generalnie miła i sympatyczna dziewczyna ale czegoś jej brakuje - takiego hmm profesjonalnego profesjonalizmu tak bym to nazwała.
Zmalowana - talentu nie można powiedzieć, że nie ma. Jeśli już to wolę ją oglądać bez dzwięku niż z dzwiękiem. Jej barwa głosu, sposób wypowiadania się a czasem nawet merytoryka wypowiedzi drażnią mnie na całego. I te jej dziwne miny ... 
Z polskich YouTuberek oglądam jeszcze z wielką chęcią:
  • Wizarz Marzena Bartosz - autorka pięknych, przepięknych makijaży
  • Panna Joanna Make Up - tej Pani chyba też nie trzeba przedstawiać
  • Kitulec Kate - to YT świeżynka, dziewczyna mocno charakterystyczna i widać, że jest silną osobowością, indywidualistką
  • DigitalGirl - Hani też nikomu nie trzba przedstawiać - profesjonalistka, główna wizażystka Avonu, autorka pędzli Glam Brush. Właściwie ma dwa kanały jeden z makijażami i drugi z testami i recenzjami produktów
  • CallMeBlondie - Straszna gaduła. Wyrzuca z siebie, chyba z milion słów na minutę, ale gada z sensem i do rzeczy.
Poza rodzimymi YT'berkami moją uwagę od dłuższego czasu przyciągają dwie Panie. Obydwie niesamowicie zdolne, piękne ... 
Jaclyn Hill  - piękna, zdolna z niesamowitym poczuciem humoru i dystansem do siebie dziewczyna. Uwielmiam oglądać końcówki filmów w których częso umieszcza wstawki z wpadek podczas nagrywania filmów - można się uśmiać do łeż.
 

Chloe Morello - i tak jak poprzedniczka, bardzo utalentowana i mega sympatyczna dziewczyna

I moje najnowsze odkrycie, choć w zamierzchłej przeszłości zdarzyło mi się obejrzeć jej jeden a może i ze dwa filmy ... mowa tutaj o guru modowym - Radzka. Niesamowita dziewczyna, sympatyczna, wesoła, skromna z ogromem wiedzy i własnym stylem, który składa z części obowiązujących trendów. I to właśniej od Radzkiej zapożyczyłam pomysł inspiracji - gdyż na jej kanale znajdziecie filmiki o tym co ją zainspirowało, książki, gazety, filmy ... Dowiecie się wiele ciekawych rzeczy. Do tego sposób w jaki Magda prowadzi filmy sprawia, że z wielką przyjemnością się ją oglada. Jest wyjątkowa, profesjonalna. Polecam Kanał Radzkiej każdemu, komu temat mody nie jest obojętny. Niesamowicie fajne jest też to, że Magda do swoich filmów, pracy i pasji zaangażowała swoją "gorszą połowę" - Rodzielca, który jest jej operatorem, choć czasami też pojawia się w filmach ...


Czyż Ona nie jest urocza ??? !!!

Więc tak przedstawiają się moje inspiracje YT makijażowe - lece się ogarniać do pracy. Zapraszam na moje kolejne notatki - jutro będziemy ponawiać test Ombre od Catrice na Catric'owym lakierze i zobaczymy co z tego wyjdzie ... PaPa

P.S Jeśli Wy macie - znacie jakieś ciekawe persony, warte zobaczenia czy też poczytania to piszcie na dole w komentarzach. Z chęcią poznam i pooglądam.  


Komentarze