Jesienna Ramówka Szminki w Wielkim Mieście

Z racji tego iż powiedzmy laba oficjalnie się skończyła - wszystko zaczyna wracać do tzw normy, choć dla mnie osobiście rozpoczęcie wrzesienia nie wiele zmieniło - jedynie chyba tylko tyle, że za kilka ... naście dni udam się na pierwsze zajęcia z kursu wizażu w Mokotowska Make Up Academy :) :) :).
Wrzeień - właścwie z czym on się nam kojarzy ...
  • szkoła - to mnie już od dawna nie dotyczy, 
  • zmienia się pogoda - mniej słońca, więcej deszczu, zimniej - no na to wpływu mnie mam. Trzeba się z tym jakoś oswoić, zagryźć zęby i oby do lata. I co jeszcze ... 
  • w telewizorni pojawia się nowa ramówka - wracają stare mniej lub bardzej lubiane programy i seriale jak i nowości. Stacje prześcigają się w pozyskiwaniu - przyciąganiu widzów ... z różnym skutkiem. 
Więc skoro mamy wrzesień, a ja nie mam depresji z okazji powrotu do szkoły postanowiłam poczynić plany/zmiany w mojej szminkowej jesiennej ramówce :).
Będzie jedna nowość, pomysł ten zapożyczyłam a nawet ukradłam od mojej nowej bohaterki YT - Raaadzka, z którą spędziłam kilka jeszcze letnich sierpniowych wieczorów ..., niesamowita dziewczyna !!!
Bardzo sympatyczna, pozytywnie zakręcona dziewczyna, posiadająca swój własny orygilany styl, ogromną wiedzę i charyzmę. Radzka, właśnie na swoim kanale ma wiele filmów, a wśród nich oprócz tych standardowych z look book'ami czy outfitami, czy jak je tam zwał ma filmy pt. "Inspiracje miesiąca". W filmach tych dzieli się z widzami, swoimi inspiracjami czy to książkowymi, ciuchowymi, filmowymi, muzycznymi no, co tu dużo pisać, wszystkim co ją w danym miesiącu zainspirowało. Postanowiłam i ja podzielić się z wami moimi inspiracjami, podobnie jak Raaadzka.
Może też wreszcie nareszcie uda mi się zrealizować jakieś fotografie do LooK bOOk'a mojego, bo jest taki biedny. 
Będą też moje tradycyjne notatki o "nowościach/zapowiedziach kosmetycznych" czy "ulubieńcy". 
Raz w miesiącu będzie czy też będą pojawiać się nowości w mojej kosmetyczce i zastanawiam się nad "nowościami w mojej szafie"... 
Będą i makijaże i paznokciowe szaleństwa, bo jakoś ostatnio rozlubowałam się w cudowaniu światem na paznokciach. 
Planuję też renowację, powrót do mojego zawieszonego na kołku projektu o historii marek, i o ile dobrze pamiętam zawiesiłam się na 2 albo 3 części losów rodziny Faktorowiczów. 
Będą też testy i recenzje ...  

Tak, że obiecuję, że dołożę wszelkich starań i fizycznych i umysłowych, oby tylko czasu mi wystarczyło na zrealizowanie mojej lekko odświeżonej "Jesiennej Ramówki", żebyście się nie zanudziły ... Tak więc w najbliższzym czasie możecie się spodziewać tradycyjnych ulubieńców sierpnia i zapowiedzi kosmetycznych i Nowości - Inspiracji Sierpnia :) ... Serdecznie zapraszam. 

Zmieni się też lekko wygląd bloga, ale bez szaleństw - jak pewnie zauwarzyłyście zmieniło się tło zdjęć - takie zostanie do nadejścia zimy :) - zmimą będzie inne, później znów zmieni się na wiosnę i tak w kółko macieju :), dodatkowo trochę popracuję - nad dopracowaniem mojego nagłówka ... tak więc będzie pracowicie :) co mnie cieszy i czego doczekać się nie mogę. 

Czy ja coś jeszcze chciałam wam zakomunikować ?! Chyba nie a jeśli tak, to niestety wyleciało mi z łepetyny ... ale co się odwlecze ...  
Będzie, będzie zabawa
będzie się działo ... 
I nowu nocy będzie mało ...


Komentarze

  1. będzie się działo;)))))pracowicie u Ciebie widzę;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak by to powiedział mój kochany Tata - lata świetlne temu, laba się skończyła :). A poważnie chcę żeby coś się działo, żebyście się nie zanudziły i znalazły coś ciekawego do poczytania, popatrzenia w te długie jsienne wieczory :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Jeśli byłeś ..., widziałeś ..., czytałeś..., oglądałeś...,
Proszę zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza ...
Jestem też ciekawa Twojej opinii na poruszany prze ze mnie temat :).
Z góry Dziękuje - Moni :*