Magiczne promocje

Obiecałam i jestem. Tylko zmienię kolejność publikacji notatek, okazało się, że czas biegnie bardzo szybko i promocja Rosmanowa zaczyna się już w najbliższy piąteczek - tak na osłodę jesieni i na początek dobrego weekendu. Choć kolejność uległa zmianie - takie małe zaskoczenie, choć to właściwie bez różnicy większej bo i tak w każdej kategorii mam coś upatrzonego. Wiem, wiem, co sobie myślicie kolejny post o produktach, które warto kupić w Rossmanie. Wiem, wiem, co promocje takie się pojawiają i po promocji wysyp, co kupiłam w Rossmanie. Jednak mój post będzie lekko inny - pokaże wam, na co ja będę polować podczas tej promocji i nie będą to produkty pt. Bourjois 123 czy tusze do rzęs L’Oréala. U mnie będą to nowości, jakie mają się pojawić właśnie w październiku i nie będą to wysoko - półkowe produkty. 

Wspomnę tylko, że Rossmann mocno rozszerza swój asortyment i już w niektórych drogeriach pojawiły się szafy Deborah i Pupy, dodam tak jeszcze, że pojawiły się też kremy BB Skin 79:) - jestem pozytywnie zaskoczona. Więc jest cień nadziei, że po promocji nie będzie nudno i standardowo, że nie pojawią się te same produkty, że pojawi się masę testów i recenzji nowych, zupełnie nowych bynajmniej dla mnie produktów, jeśli chodzi o markę Deborah i nie do końca jestem zaznajomiona z produktami Pupy, choć jest ona dostępna w Douglasach (Pupa Like a Doll podkład i lakiery są mi znane)
Ale wracając do tematu... Będę polowała na produkty z każdej kategorii zarówno oczy, twarz jak i ta, która rozpoczyna tegoroczne edycje promocji -49% usta i paznokcie i może od niej właśnie zacznijmy.
Przyznam się, że, od kiedy się dowiedziałam - pojawiły się pierwsze ploty o promocji, zaczęłam rozmyślać, co ja bym sobie zakupiła, wiedziałam, że jedyną pewną rzeczą jest Bourjois 123 (i to koniec w temacie Must buy )... Z pomocą przyszła mi strona Rossmanowa i nowości, jakie zaczęły się pojawiać i ich zapowiedzi.

W tym roku promocja zaczyna się od ust & paznokci. W tej kategorii będę polować na: 
  • Dwie pomadki Eveline - matowa Nowość i nie matowa
  • Cztery lakiery Eveline - same Nowości holo 
  • A będę wyczekiwać i wypatrywać w dostawach (tajemnicą chyba nie jest, że pracuje w Rossmanie) na:
  • Lakier srebrny Wibo z limitowanej kolekcji 
  • Pomadki Lovely K-Lips (lekka inspiracja pewnymi słynnymi pomadkami z USA) matowa, płynna pomadka + konturówka. Kolekcja liczy sobie pięć kolorów mnie interesują trzy 
I jeżeli chodzi o tę kategorię to było by na tyle



Teraz niech będą oczyska:
  • Z rzeczy Must Buy - kredka do brwi Wibo o numerze 2 - to już czeka w szufladzie odłożone
  • I zastanawiam się myślę nad dwustronnymi kredkami - cieniami w kredce z Rimmela - odłożone
  • I czas na nowości:
  • Paletki cieni z Lovely szt. 2 i paletka cieni z Wibo siostra tej metalowej inspiracji Ubran Dekey 
  • Tusz z Max Factora 
I tutaj też by chyba było na tyle




Jeśli chodzi o twarz
  • O Bourjois już nic nie mówię, ale zastanawiam się czy się nie skusić na jakąś Deborę i czeka też odłożony, bo zapewne się pojawi - Fit Me podkład i korektor, (choć nie używam) z Maybellina (są i podkłady i pudry i korektory). Tylko, jeśli idzie o Fit Me udało mi się wziąć próbkę i będę testować i podejmę decyzję, natomiast Deborę będę (o ile będę) kupować w ciemno.
  • Dalej trio do konturowania z Eveline (czeka już odłożone) i 
  • Strobing Make Up kit z Wibo (to też z kolekcji limitowanej, więc ilość będzie mocno ograniczona). 
  • Puder Bananowy również z Wibo i rozświetlający. 
  • I zapomniałabym o sztyfcie do konturowania z Bell 


O ile uda mi się upolować wszystko to właśnie tak będą się prezentowały moje zakupiszcza tej edycji-49% - zapewne ostateczne decyzje o zakupie czy też nie zakupie zapadną w momencie zmacania się z produktami gdyż na tę chwilę widziałam je tylko w internecie (poza tymi które już są odłożone) i ciężko powiedzieć czy na żywca też wywołają potrzebę posiadania

A w najbliższym czasie zapraszam was na pierwszą notatkę (która miała być dziś) a zapoczątkuje nową serie na blogu pt. "Z biblioteczki wizażystki"

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Napisałam, że nie jest tajemnicą iż pracuje w Rossku :) więc jak tylko pojawiło się w dostawie to jedną sztukę odłożyłam/zarezerwowałam sobie a reszta trafiła do szafy

      Usuń
    2. Rossmann coraz mocniej mnie zaskakuje...

      Usuń
  2. Szczerze mówiąc, myślałam, że promocje w tym roku rozpoczną się od podkładów, bo właśnie podkładu teraz potrzebuję. A z tego, co widzę też jesteś chyba fanką marki Eveline :) Ja bardzo lubię kosmetyki tej firmy, a w szczególności pomadki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja generalnie bardzo lubię polskie marki, a jeśli chodzi o Eveline to odżywki do paznokci, lakiery i teraz pokochałam pomadki.
      Z kolejnością też mnie zaskoczyli byłam pewna, że będzie tradycyjnie a tu masz. Co się odwlecze ...

      Usuń
  3. Mam Kylie Posie K i szału nie ma... ciekawe jak ta inspirowana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam oryginału i pewnie mieć nie będę;) wiec porównać nie będę mogła. Mam jednak inne matowe pomadki w płynie z Lovely i są całkiem dobre, może głowy nie urywa ale przyczepic też nie ma do czego

      Usuń
  4. ja ostatnio poszalałam na zakupach internetowych, więc w rossmannie chyba przygarnę jakiś tusz, lakier i płynną pomadkę z Lovely, chociaż ta nowość kusi mnie równie mocno. Obczaję! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w summie wszystkiego mam dużo, nawet dużo za dużo. Dlatego też będę gł polować na nowości o ile się uda. K-lips fajnie tylko ja nie jestem fanka konturówek do ust, więc pewnie nie będę ich używać.

      Usuń
  5. Cześć Monika, serdecznie pozdrawiamy naszą fankę :). Ciekawi jesteśmy jak podobają Ci się wybrane przez Ciebie produkty Eveline Cosmetics. Czekamy z niecierpliwością na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetestowałam pomadkę i lakier ... i wiem już dziś, że obydwa produkty trafią do październikowych ulubieńców !!!. Pomadka Aqua Platinum 486 - tej jesieni na moich utach będą królować malinki :) i lakier z nowej kolekcji srebrny holosek 149. Prawie płakałam dowiedziawszy się, że Gosh wycofał swojego holoska ale teraz mam nowy i nie muszę przeszukiwać internetu. Zdecydowanie od dawna jestem waszą fanką.

      Usuń

Prześlij komentarz

Jeśli byłeś ..., widziałeś ..., czytałeś..., oglądałeś...,
Proszę zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza ...
Jestem też ciekawa Twojej opinii na poruszany prze ze mnie temat :).
Z góry Dziękuje - Moni :*