Golden Rose Carnival 01



Z produktami marki Golden Rose miałam styczność już dawno ... zanim zaczęłam prowadzić bloga. Trzeba przyznać, że mają produkty świetnej jakości w bardzo przystępnej cenie. Wielką popularnością zarówno na blogach jak i vlogach (u Red Lipstick Monster lub Stylizacje2 można zobaczyć całą serią Carnivali w akcji) cieszą się lakiery do paznokci. Nawet i ja uległam urokowi ich i rok temu jedną z moich pierwszych recenzji - prezentacji był lakier GR - Jolly Jewels, wtedy nowość. Jak zwykle w każdej gamie jest duży wybór i wszystko jest tak piękne, urocze, że trudno się decydować i wybrać jeden ... w owym czasie skusiłam się na mleczno biały z drobinkami granatowymi & czerwonymi oraz bezbarwny z miedziano - złotymi. Cudowność !!! Historia zatoczyła koło i wczoraj zakupiłam lakier do paznokci Golden Rose Carnival 01 - nowości - i dziś wam go zaprezentuję ...

GOLDEN ROSE CARNIVAL NAIL LACQUER

Seria zawiera 16 brokatowych lakierów do paznokci. Zanurzone w lakierze drobinki brokatu o różnym kształcie i rozmiarze oraz bogatej kolorystyce przypominają karnawałowe konfetti.
W celu pełnego pokrycia zaleca się nałożenie dwóch lub trzech warstw lakieru. Po nałożeniu każdej warstwy należy odczekać kilka minut do dokładnego wyschnięcia, a następnie nałożyć kolejną warstwę. Lakier można nakładać samodzielnie na płytkę lub na uprzednio nałożony lakier. - to od producenta ...

Z gamy 16 lakierów chwilowo skusiłam się na jeden 01 - bezbarwny z białymi drobinkami o różnych kształtach i rozmiarach. Zostały okrzyknięte produktem roku 2013 ... co wcale mnie nie dziwi ... i z tej okazji są w promocji za 8,90 zł.
Lakier ma idealną konsystencję, ani za rzadką ani za gęstą, standardowych rozmiarów pędzelek, którym za dwoma pociągnięciami pokrywamy cały paznokieć lakierem. Lepiej jest stemplować niż tradycyjnie malować, ponieważ więcej drobinek zostaje na paznokciu i nie trzeba kłaść dużej ilości warstw, wystarczy jedna bądź dwie. Dość szybko wysycha. Jeszcze go nie zmywałam z paznokci ale domyślam się że może być to upierdliwe zajęcie :). Drobinki na paznokciach tworzą piorunujący efekt - jak by pochlapania farbą.

Jolly Jewels :) uroczy
A dzisiejszy twór na paznokciach wykonałam przy pomocy :
  • Eveline - taki malinowy róż
  • Golden Rose - Carnival 01
  • Essence - naila art, special effect topper

Eveline, Golder Rose, Essence - moja św. Trójca

Pędzelkowo ...

Golden Rose Carnival 01

Essence nail art - taka rybia łuska

Eveline - staroć sraszny
 

A tak to wygląda na paznokciach ...









Komentarze